Téma 1 : Vysazení HA *6.+7. týden*

13. července 2016 v 14:00 | Jedna buchta |  Tématovky
Poslední pilulku jsem si vzala ve středu 25.5.2016.
Hormonální antikoncepci Lusienne (Lunafem) jsem vysadila uprostřed cyklu.

6.+7. týden = zvýšené libido, sem tam pupínek, bez únavy.

Poslední 2 dny se mi vyrojily 3 podkožní pupínky v okolí brady. Měla by přijít menstruace, tak že by předzvěst?
Mám také mnohem silnější a dokonce i delší vlasy. Nevím, jestli je to vysazením, tím, že beru Biotin plus nebo kombinací obojího. Každopádně to není jen můj pocit, ale i okolí mi chváli vlasy.

- Váha se drží.
- Vlasy super.
- Vyšší libido.
- Pár boláčků na bradě.

A co pro sebe dělám?

- Užívám pravidelně Biotin plus, který pomáhá s vlasy, nehty a pletí.
- Užívám pravidelně 2 tablety Magnesium B6, které pomáhá bojovat s únavou.
- Před spaním ošetřuji pleť micelární vodou.
- Začala jsem používat krém pro mladou pleť (více v dalším článku).

Změny 1.týdne naleznete v tomto článku.
Změny 2.týdne naleznete v tomto článku.
Změny 3.týdne naleznete v tomto článku.
Změny 4.týdne naleznete v tomto článku.
Změny 5.týdne naleznete v tomto článku.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Eliss Eliss | Web | 13. července 2016 v 14:17 | Reagovat

Taky už neberu antikoncepci je to svinstvo :-)

2 Jess Jess | Web | 14. července 2016 v 16:01 | Reagovat

S vlasy mívám docela problém, sice mi rychle rostou, ale jako by se samy zase zkracovaly - když se nabarvím, po měsíci to mám o několik cm odrostlé, ale vlasy nejsou delší. Je to divné, asi se hodně lámou. :-( Vyzkouším ten biotin, když tak pomáhá! :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama